Om Fokus

Tullarbackens Kusliga Kaos
2010 05 27

u. KORAD SEBCh SESPCh LPII Sökh I Cefeus Flojo
e.  Gk Vallhundsprov Evallens Red & Tan Zaldo
 
HD: A
ED: 0
MH: Skott 1
 
Han som skulle kunna gå igenom eld för mig. Honom kan man ha med överallt, han finner sig i alla situationer. Tar livet som en klackspark och mattekär utan dess like. Innehar en stor portion "will to please", det tillsammans med en stor lek- och kamplust gör honom väldigt lättsam i träning. Det var väldigt ovant för mig i början, då jag är van vid min envisa rödtott. Han älskar all typ av arbete och ser allting som en belöning. Har lätt till ljud om han dras upp för mycket. Han är en dröm i både arbete och till vardags. Det finns ingen begränsning för hur långt vi kan nå. Min fina stjärna. 

Mål 2016:
- Uppflytt till lydnadsklass Elit
- Lägreklass spår

Planerade kurser 2015: 
1-2 December, No limit obedience- Maria Brandel & Siv Svendsen
29-30 December, Lydnadsläger- Pia Albinsson

Planerade kurser 2016:
22 Januari, Privatlektion- Pia Albinsson
13-14 Februari, Helg 1 i vårens tävlingskickoff i bruks- Pia Albinsson
10-11 Mars, Helgkurs i lydnad- Maria Brandel
28 Mars, Heldag i lydnad- Anders Kjernholm
16-17 April, Helg 2 i brukskickoffen- Pia Albinsson

Kurser vi gått: 
Kreativ hundförarutbildning- Game on Puppy
Privatlektion Lydnad x2- Mona Kjernholm
Privatlektion Lydnad- Siv Svendsen
Privatlektion Lydnad- Git Jering
Heldag Fritt följ- Jessica Johansson & Lina Sundberg
Heldag Lydnad- Niina Svartberg
Lydnadsklass 2- Tina Gavling
No Limit Obedience- Maria Brandel och Siv Svendsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback