Om Svea

 
 
 

Mitt intresse för hundar och hundträning började när kroppen inte längre höll för ridningen och som en konsekvens av det såldes min dåvarande häst. När hästsporten lades på hyllan växte intresset sig starkare för hundsporten. Det var då min första egna hund stampade in i mitt liv, en ivrig tollare som jag skulle testa på allt med, men fokuset skulle framförallt ligga på agilityn. När jag tillsammans med Torres började upptäcka hundsporten insåg jag raskt att agility inte var min grej, det var tävlingslydnaden och spåret som tog mitt hjärta med storm. Och där är jag nu fast.  
Förutom hundträning har jag en orimligt stor fäbless för fina klänningar, pärlor och politik. Och det är precis vad mitt liv genomsyras av. 
 
Jag nås bäst på [email protected] 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback